GEMİYE BİNİŞ ve GEMİDE
SAĞLIK TARAMASI
Gemide güvenli ve sağlıklı bir ortam sağlamak için, tüm konuklar gemiye binmeden önce kapsamlı sağlık ve COVID-19 taramalarından geçecek
• Sağlık anketi (seyahat cruise biletinizle birlikte verilir)
• Temassız ateş kontrolü
• COVID-19 uyumlu belirtiler veya semptomlar
Tarama sonuçlarına bağlı olarak, konuklar ikinci bir incelemeye dahil olabilir (derinlemesine bir görüşme, ikinci kez ateş ölçümü, tıbbi muayene ve gerekirse bir laboratuvar muayenesi dahil) veya gemiye binişleri reddedilebilir.
TEMİZ HAVA BESLEMESİ
Kabinler arasında veya gemi içinde resirkülasyonu olmaksızın, tüm kabinlere ve genel alanlara % 100 temiz hava verilmektedir.
YÜKSEK SANİTASYON STANDARTLARI VE TEMİZLİK
• Temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin sıklığını artırdık, yeni temizleme yöntemleri ve hastane sınıfı dezenfektan ürünlerinin kullanımı başladı.
• Elektrostatik sprey teknolojisi ile derinlemesine dezenfeksiyona odaklanılarak her gece yüksek trafikli bölgeler, önemli mekanlar ve ortak kullanılan alanlar sık sık sterilize edilmektedir.
• Kabinlerde günlük olarak derinlemesine bir temizlik yapılmaktadır ve her seyahatin sonunda özellikle yüksek temas edilen yüzeylere daha fazla dikkat edilerek ilave bir temizlik işlemi uygulanır.
• Tüm eğlence ve spor ekipmanları, fitness aletleri, şezlonglar, dış mekan mobilyaları, oyuncaklar, oyunlar ve Çocuk Kulübü ekipmanları her kullanımdan sonra sterilize edilmektedir.
• Sağlıklı kalmanın en iyi yollarından biri ellerinizi temiz tutmaktır. Herhangi bir aktiviteden önce ve mekanlara girmeden önce ellerinizi düzenli olarak yıkamanızı ve el dezenfektanı kullanmanızı öneririz. Size kolaylık sağlamak için, gemi çevresinde el dezenfektanı dispenserlerinin kullanılabilirliğini artırdık.
NOTLAR VE BİLMENİZ GEREKENLER;
*Programda belirtilen saatler havayolu ve gemi firmasından alınmıştır. Saatlerde oluşabilecek herhangi bir değişiklikten acentemiz sorumlu değildir. Dolayısıyla herhangi bir saat değişikliği durumunda acentemiz programın içeriğini düzenleme hakkını saklı tutar. Ayrıca deniz & nehir turlarımızda ani gelişen liman şartları, kötü hava şartları, su seviye değişimi, deniz & nehir trafiği, nehir seviye havuzlarındaki grev vb. “fors majör” nedenlerden ötürü gemi firması ve gemi kaptanı programda değişiklik yapma hakkına sahiptir. Bu değişikliklerden acentemiz sorumlu olmayacaktır.
*Tura başlangıç için acentemiz tarafından bildirilen saatlerde belirtilen havalimanında ya da geminin yanaşacağı limanda hazır bulunmayan, uçağı ya da gemiyi kaçırarak binemeyen yolcuların seyahati gerçekleştirememelerinden acentemiz sorumlu olmayacaktır. Uçağı ya da gemiyi kaçıran yolcuların tura yeniden dahil olmaları için gerekli olacak ulaşım masrafları kendilerine aittir.
*Uçak yolculuğu esnasında her yolcunun kabin içine maksimum 8 kg ve 40 cm (yükseklik) x 23 cm (en) x 55 cm (boy) ebatlarında bir parça eşya alma hakkı vardır. Bununla birlikte her yolcu uçağın bagajına vermek kaydıyla yanına 1 adet valiz alabilme hakkına sahiptir. Bu valizin izin verilen ücretsiz kilo sınırı havayolu şirketi, uçuş güzergahı ve biletin sınıfına göre değişkenlik göstermektedir. Uçuş öncesi lütfen biletinizden veya acentemizden teyit ediniz.
*Gemiye yapılan check-in esnasında istisnasız her yolcunun (çiftlerde sadece 1 kişi) manyetik “cruise card”larını alırken kredi kartını ibraz etmesi veya nakit depozit yatırması gerekmektedir. Bu ibraz sonucunda her kredi kartından kişi başına ortalama 300 USD’lik veya 250 EUROluk bir provizyon çekimi yapılacaktır. Bunun nedeni sizler gemiye check-in yaptıktan sonra seyir esnasında gemi içinde yapacağınız ekstra harcamalar içindir. Gemi içindeki ekstra harcamalarınızı check-in esnasında sizlere verilmiş olan bu manyetik cruise card ile yapabileceksiniz. Gemide casino haricinde hiç bir yerde nakit para geçmemektedir. Tüm harcamalarınızı odalarınızdaki interaktif televizyonlardan, gemi içerisindeki interaktif ekranlardan veya resepsiyondan takip edebilirsiniz.
*Gemiye alkollü içki, ütü, saç kurutma makinası, kettle, biberon ısıtıcı, elektrikli battaniye vb. eşyalar sokmak kesinlikle yasaktır. Her kabinde saç kurutma makinası bir çok kabinde kettle mevcuttur.
*Gemi seyahatimizin başlangıcında valizleriniz için belirli renklerde valiz etiketleri tahsis edilecektir. Bu etiketlerin eksiksiz doldurulması valizlerinizin kabinlerinize doğru olarak gelmesi açısından son derece önemlidir.
*Valizleriniz geminin ilk kalkış gününde akşam geç vakite kadar kabininize gelmeyebilir. Bu yoğunluk ve kalabalıktan kaynaklanan, kesinlikle geminin sorumluluğunda olan bir durumdur. Bu yüzden gemiye bineceğiniz ilk gün önemli ihtiyaçlarınızı küçük bir el çantasına koyup yanınıza almanızda fayda vardır. (düzenli kullanılan ilaç vb gibi)
*Acil bir durumda tahliye prosedürlerini tanımanız açısından seyahatinizin ilk günü çok kısa sürecek bir güvenlik tatbikatı ve brifingi yapılacaktır. Katılımı son derece önemlidir ve zorunludur. Tatbikattaki buluşma noktasına rehberleriniz ve odanızdan sorumlu gemi çalışanı yönlendirmektedir.
*Gemi yolculuğu sırasında masanızın ilk gün belirlendiği, ana alakart restaurantta alacağınız akşam yemeklerinden bazıları resmi akşam yemeği olacaktır. Gemi kuralları gereği burada yemek isteyen her erkek yolcumuzun takım elbise, kadın yolcumuzun da gece elbisesi veya şık bir abiye giyinmesi zorunludur. Arzu eden yolcularımız bu resmi akşamlarda ya da diğer akşamlarda yemeklerini geminin başka restaurantlarında ve açık büfesinde alma hakkına sahiptir.
*Geminin ücretli olan uydu bağlantılı internet sisteminden faydalanabilirsiniz. Maliyetinin düşük olması için mutlaka gemi tarafından önerilen paketleri tercih ediniz.
*Gemide her akşam, bir sonraki güne ait ayrıntılı bir program kabininize teslim edilecektir. Bu programda, gemi içerisindeki tüm aktiviteler, eğlence organizasyonlarına dair bilgiler ve önemli notlar eksiksiz şekilde yer almaktadır.
*Tur süresince tüm özel eşyalarınıza titizlikle sahip çıkmanızı önemle rica ederiz. Gemide tüm kabinlerde değerli eşyalarınızı muhafaza edebileceğiniz bir kasa mevcuttur ve şifresini kendiniz belirlersiniz. Acentamız kabinde ve bagajda unutulan para veya değerli eşyaların kaybolmasından ve çalınmasından dolayı sorumluluk üstlenmemektedir. Bulunan eşyalarınızın bulunduğu ülkeden karşı ödemeli kargo hizmeti ile tarafınıza gönderilmesi konusunda destek sağlanacaktır.
*Tur başlangıcından sonraki günlerde de geminin limanlardaki kalkış saatlerine kesinlikle riayet edilmesi gerekmektedir. Limanlarda geminin kalkış saatinden en geç 45 dakika önce gemiye giriş yapılması gerekmektedir. Aksi takdirde gemiye giriş yapamayabilirsiniz. Böyle bir durumdan acentemiz sorumlu olmayacaktır. Gemi turuna izin verilen uygun bir limandan yeniden dahil olunması için gerekli olacak ulaşım masrafları yolcunun kendisine aittir.
*Cruise gemilerinde uzman doktorların ve tıbbi personelin hizmet verdiği, donanımlı Sağlık Merkezi bulunmaktadır. Acil durum numarasını arayarak 24 saat boyunca acil durum hizmetlerinden de yararlanmak mümkündür. Gemide sunulan sağlık hizmetleri ücretlidir. Nehir gemilerinde sağlık personeli bulunmamakta olup acil durumlarda ambulansların gemiye ulaşması mümkündür.
*Gemi seyahatinizin sonunda ise valizlerinizi toplayarak bir gece önceden kabinlerinize bırakılacak etiketleri takarak saat 00.00’a kadar kabin kapılarınızın önüne bırakmanız gerekmektedir. Ertesi sabah gemiden çıkış işlemleri sonrasında valizler geminin dışında bulunan istasyonlardan yolcular tarafından teslim alınacaktır.
- Tercih edilen kategori kabinde 7 gece tam pansiyon konaklama
- Gemide her gün ve gece için ayrıca düzenlenen eğlence, şov ve animasyonlar.
- Gemide sabah, öğle, akşam yemekleri ve ikramları.
- 20 saat boyunca hizmet veren açık büfe restaurant.
- Kaptanın hoşgeldin partisi ve gala yemeği.
- Seyahat sağlık sigortası.
- Günlük kişi başı 10€ servis ücreti.
- Kara turları.
- Güzellik merkezi ve SPA.
- Kişisel harcamalar.
- Vize bedeli ve yurtdışı çıkış harcı.